åh heerreegud

Idag tvinga jag mig upp ur sängen 08.45.. Skulle gyma med Johanna kl 10. Sedan får ja ett sms att hon inte hann, utan det blev halv 11 istället. Åh herregud jag kunde ha fått sova 30 minuter längre. hahah:D Nej, men det var ändå bra.. Fick jag städat här lite.

Jag kan ju säga att jag inte var jätte aktiv på gymet idag.. Mina ben var sleetna efter gårdagens knoppen-träning. Som Johanna sa, ombytta roller! haha. Johanna var vääärsta på att träna idag! :D Efter det gick vi till Pars för att träffa Mickan o Sofia :) Vi fikade o satt o tjöta i typ 2 timmar. Kul =)

Nu har jag duschat o väntar på att Lina ska dyka upp. Vi tar väl oss ner till Ica o handlar mat sedan:)

Pussohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback