Russian Roulette

Älskar Rihanna, hennes nya låt Russian Roulette är jättebra!

Idag var jag tillbaka på praktiken =) Det blir roligare och roligare ju mer man lär känna barnen. Har ju redan vart där en vända, men denna gången är det 10 gånger roligare och så himla skönt att de gillar mig =) Nu ska jag bara få ihop min lilla uppgift nu i slutet av veckan.. Kanske till o med blir till helgen..

Min helg kommer så lugn den bara kan bli.. kanske blir bio besök med syrran eller något.. Ska kolla lite efter julklappar också! Jag orkar inte vara ute den 22e-23e dec och störa mig på allt folk ute på stan.. haha..

Idag har jag också vart på magnetröngen för min lilla fot som ibland krånglar.. Usch vad jag hatar det.. Sådan panik känsla är inte rolig att få när man ligger där helt hjälplös i en typ kista hahah..

Nu ska jag dricka kaffe!!!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback