Idol med fjortisarna

Igår var jag och Jasna på Idol i Scandinavium. Det var vi och alla tupperade fjortisar.. haha herregud.. Men gud vad det var bra! Helt sjukt kul faktiskt! Bäst av allt när mina gamla idoler Weslife sjöng! Jag sjöng med så högt så att jag tycker synd om dom som satt bredvid mig. haha. Men nu är det i alla fall rätt folk i finalen.. Fick rysningar i hela kroppen när Erik sjöng.. Han är helt galen.

Jasna har mitt minneskort till kameran så, bilderna kommer väl inte riktigt än.. Men de koommer!

Nu ska jag börja lite på min tenta.
Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Eller hur! Jag blev värsta impad över hur duktiga westlife va! Proffsiga som fan! :D

Postat av: emma

ååh vad roligt, jag är så avis nu!

2009-12-06 @ 11:15:00
Postat av: Matilda

avis

2009-12-18 @ 21:03:24
URL: http://ankapanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback