Hallå där kött o blåbär

Nu har snön även kommit till Göteborg.. Och mina känslor över det är väldigt blandade.. Jättefint, men jättekallt!

Min helg har jag ju spenderat i vår huvudstad Stockholm tillsammans med Jasna & Vesna! Helmysigt! Var framme i fredags vid 2 tiden, stack ut på stan med en gång för att kika lite i city =) Sedan blev vi bjudna på middag hos farfar, efter det var det utgång som gällde, egentligen var ingen jättepepp för vi var lite trötta. Men det blev ett besök på Ambassadeur, vilket var bra att ha besökt, för nu vet jag att jag aldrig mer ska dit.. haha dö-tråkigt! Såg dock massa kändisar, det var de enda den kvällen bjöd på. hehe.

Lördagen var jättemysig, vi åkte in till gamla stan o gick o myste =) Sedan in till stan och shoppade, träffade Laila (jasnas vän) som var huuur skön som helst. Hon gav oss en rundvandring i stan och sedan hängde hon med oss hem o käka pizza o förfesta. Hon fixade också free tickets till en klubb som hette grodan. En jättekonstig lokal, det var typ inuti ett köpcentrum! Helknas, kan inte förklara.. Men det var hur ball som helst. Spelade sån skööön musik & vi hade jättekul =)

Klockan blev väl halv 3 o vi skulle dra vidare till Berns, som tydligen är ett fett ställe. Men när vi kommer stänger rnb golvet (terassen) kl 3 och vi var ändå tvungna att betala 160 kr. Och nerevåningen var inte för "vanligt folk" VADÅ VANLIGT FOLK? "Ni måste stå på listan" Listan i mitt rövhål, vi avslutade den kvällen utanför Berns arga som små bin. haha Jävla vakt och jävla Stockholm.... Men Stockholm förtjänar absolut ett återbesök i sommar då det är mkt finare och härligare! Och så ska jag in på Berns vare sig de vill eller inte, haha. Okej ska inte gå dit så sent... Men resan bjöd på många skratt & nära döden upplevelser i form av att Sara halkar runt på Stockholm OSKOTTADE gator! hahah

Det var så jäääävla kallt i lägenheten så vi satte på ugnen o öppnade luckan :P


Innan utgång, Barbara & jag


Vesna läser karta innan utgången, haha. Vi var grymma på att hitta tack vare vesna;)


Party på grodan!


Ute på stan o myser =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Snygg du va på barbara bilden!

2009-12-22 @ 11:41:51
Postat av: Sara

taaack!

Postat av: Johanna

Wtf, har du samma väska som mig??

2010-01-06 @ 12:59:53
URL: http://johannaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback