Jag vet.. jag har vart skitkass..

Johanna har skällt på mig, sorry! Men jag har verkligen inte orkat skriva ett skit! Ska bli bättre I promise..

Veckan som varit har i alla fall vart som vanligt.. nästan.. Jobbat (min sista vecka :'(), tränat & så har det vart Kortedala Cup som alla i laget har slitit med.. Vilket har gjort mig helt deckad... Är så fruktansvärt trött...

Och så har jag en gång för alla konstaterat att killar faktiskt är idioter hela bunten.. Finns det NÅGON som är lite normal kan man fråga sig....?

Veckan som kommer ser väl ut såhär ungefär.
Måndag:
I morgon blir det ingen rolig dag för min del, sista dagen på jobbet och det känns så fruktansvärt jobbigt så jag inte vet vad jag ska göra... Vill så hemskt gärna plugga & det ska bli kul, men när man har ett sådant toppenjobb med världens bästa barn o arbetskamrater så gör det riktigt ont i hela mig.. Jag kommer sakna alla något fruktansvärt!!!! :'(

Tisdag: Skolan börjar... Vilket innebär upprop.. TRÖÖK...
Onsdag: Skola, träning & Utgång med Joey..
Torsdag: Johanna åker till Grekland, buhuu :'( skola & träning
Fredag: Skola & sedan match på kvällen :D :D

Hejdå amigos...

 


Kommentarer
Postat av: Madde

fin blogg, hoppas allt är bra :)

Postat av: Laila

Nawh :)

2009-08-31 @ 00:14:28
URL: http://Lailaaziz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback