Wonderful!

Gött med en lugn lördag.. Men i alla fall så fick jag en del bra grejer gjort igår! Var i stan med Lina.. Hann med att väga mig, gick ner 0.7.. haha what? Hur är det möjligt undrar jag då? haha.. Sedan har vi växlat pengar o allt också :) Så nu är allt fixat inför resan! =)
På väg hem från stan kom Mickan och Johanna på bussen! Då blev det så att vi bestämde att de skulle joina mig senare den kvällen.. Så istället för att Johanna stack iväg på sin MRL träning gick vi en promenad runt Bergsjön och ner till Ica för att handla tacos.. Och gissa vem som sitter i kassan.. ahaha...... I alla fall, när vi kom hem blev det en go middag och hela kvällen bestod i princip av massa singstar o flams.. Så rösten var ju en aning fucked up efter 3 timmars sång.. haha... Och jag vann vårt lilla race! hahaha :D
  Idag när vi vaknade blev det en lyxig (not) frulle och sedan solade vi på balkongen, helt underbart väder!! Kunde sitta i shorts och linne... MMM Sköööönt!

Idag har jag och mamma vart på landet en sväng också.. Satt på terassen och myste med fika! Men sedan blev Sara rastlös och ville åka hem.. haha. Vi åkte förbi Allum en sväng för att köpa mat.. Det blev då så att vi svängde förbi en spel affär och köpte singstar - QUEEN!!!! Blev också en söt blus till lilla mig:)

Nu sitter jag här med laptopen i knät och ligger i soffan med lite skön musik på.
Colan & Godiset finns på plats med...

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback