Måndag igen..

Då vart det måndag igen, men jag är inte ledsen för det, har vart en rolig och trevlig helg!
En liten sammanfattning av helgen:
i Fredags var jag bara allmänt sliten och trött, kom ju hem mitt i natten mellan torsdagen och fredagen, plus att planet var försenat och hemresan kändes jättelång.. Så det fick bli en riktigt slappedag. Lina kom hit och jag gjorde ju lyxmiddag till henne (noot) haha... Sedan kom A och fick sina saker jag hade köpt, passade honom skeeetbra. Jättenöjd blev han.. och jag.. haha.

Lördagen gjorde jag en jäkla massa skit.. Nej inte skit, men var i stan med Lina och skulle handla present till Karin, och det blev så klart så att man kom hem med en helt underbar klänning.. Heeelt underbar folket! Från tro det eller ej, BikBok.. Men jäklar den affären har verkligen ryckt upp sig och man kan ju faktiskt hitta jätte mkt fint där nuförtiden.. Men det blev i alla fall en present till Karin också som skulle ha fest senare på kvällen.
Det blev en trevlig förfest hemma hos henne och efter det drog vi ut, och den kvällen bjöd på massa skojsigheter. Bland annat på folk som bar upp lilla Sara och snuurra runt henne på dansgolvet. Halllååå vem gör något sådant? haha. Men det var i alla fall en lyckad kväll.
Mötte sedan upp min rätt så packad herre A som gjorde mig sällskap hem till läskiga bergsjön.

I Söndags vaknade jag såklart bajstidigt, vilket jag ALLTID gör när jag har vart ute. Jag låg på mina 10 cm av sängen som bjöds på och hade ont i ryggen! Stackars mig. Blev en liten morgon promenix ner till rymdtorget och tillbaka, sedan blev det lite städning här i huset och lite kaffe o smått o gott.
Sedan blev det en kvälls promenad med Johanna runt bergsjön och vi tjötade om alla helgens bravader!

Nu ser vi fram emot en trevlig arbetsvecka för min del. Har saknat det må ni tro! Och sedan en jävla rolig helg med Johannas 20 års dag!! :D

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag fyller 20!! AAHHHHHH!

Postat av: Lina

ska du inte sova hos mig från fre till sön?:S

2009-04-20 @ 20:18:23
URL: http://writteninthestars.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag har aldrig köpt nåt på Bik Bok i hela mitt liv xD men låter ju nice att den börjar rycka upp sig lite.

2009-04-21 @ 16:29:01
URL: http://oreokex.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback