I wonder..

Idag på jobbet pratade jag och tjej om en rolig grej.. haha.. Vi är i samma ålder och har blivit en del snack om killar när hon har vart på jobbet denna veckan.. Idag sa hon: "jag undrar verkligen hur min dröm-man ser ut. Eller mer, vem är han, vad gör han nu? Så himla nyfiken egentligen"  Ja, faktiskt.. en rolig tanke.. Kommer jag ens hitta nån jäkla kille? haha.. ibland undrar ja ens om det finns någon.. HELLO, WHERE ARE YOU GUYS?

Jaa, i alla fall har jag jobbat idag.. Som vanligt. Och i morgon är det redan sista dagen för denna veckan.. :)
Har tränat idag med.. Jävlar i havet.. Träningsvärken är på ingång eller? Jajjamän..

Efter Danmark måste jag börja träna lite mer på gymmet, tänka på vad jag äter..För nu står det bara still på vågen..  Jag SKA ner de sista kilorna nu!

Nu ska jag nana.
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi köööör! Jag borde va frisk tills nästa vecka.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback