Fan va jag ska boxas!

Helloo gott folk!

Idag sov jag rätt länge, var egentligen mening att jag skulle storstäda (som Lina) men jag är dålig med att komma till skott när det gäller städning! jag vill ha det rent o fint, men att börja.. Help me people!
I alla fall så kokade mami kaffe till oss två och vi gjorde oss frukost och satt ute på altanen i det vackra vädret och hade det mysigt värre! Och eftersom att alla säger (mormor och mamma) att det är vårsolen som tar mest satt jag o solade också såklart! :D haha..

Har också köpt lip peeling & lip balm från Mary Kay idag.. Mina läppar är så otroligt torra! Så nu är de kissable igen ;) haha..

Snart kommer Lina och hämtar mig, vi ska på Box pass om en timme.. jag kommer väl antagligen dö.. haha..

I morgon blir det väl antagligen in till stan för att växla pengar... kanske ett mrl pass på eftermiddagen och så kanske A kommer förbi en sväng! Vi får la se va som händer helt enkelt!

ha det bra!
Puss

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har 3 tips till städning:

1. Stäng av dator och tv.

2. Sätt på musik

3. Börja städa ;)

Postat av: Lina

Jag har 3 tips till städning:

1. Stäng av dator och tv.

2. Sätt på musik

3. Börja städa ;)

2009-04-02 @ 22:36:13
URL: http://writteninthestars.blogg.se/
Postat av: Lina

oj det råkade bli två inlägg... och nu tre...

2009-04-02 @ 22:36:46
URL: http://writteninthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback