Borta bra men hemma bäst

Då var man hemma igen.. Orkar inte skriva om resan idag, så får väl bli nån annan dag jag har lust.. ;)

Idag har jag i alla fall verkligen bara tagit det lugnt, kom ju hem igår natt så jag sov verkligen ut idag! Skööönt. Annars har jag bara suttit på altanen med datorn o kaffet i knät o myst till det lite.

Lina kom över en sväng och jag lagade mat åt henne! Vissa har det bra.. haha..
Sedan kom A på ett besök också, han hade lite modevisning för mig här.. Provade sina nya kläder jag hade köpt till honom i Marocko.. Och de satt peeerfa! Det var så gott ute på altanen nu på eftermiddagen när solen gick ner så vi satte oss där o tjöta och drack cola. Trevligt värre.

I morgon blir det en sväng in till stan för att handla födelsedagspresent till Karin som har fyllt 18.. grattis säger vi till henne.. Hon ska ju ha fest i morgon och som alltid är vi jättesent ute med presentletandet..

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback