so don't say a word!


Hola amigos!
Härligt trött är jag idag. Eller aa.. har blivit det nu i alla fall. Säkert redo för sängen när som helst!
Idag har jag jobbat! :) Det var lika kul idag.. Skulle egentligen till körskolan idag, men det hann jag inte med eftersom jag jobbade, så det blev varken träning eller teorikurs. Men det var jävla skönt att stanna hemma från träningen idag ska ni veta. Har ju vart på alla träningar sedan vi starta så det var gött. Plus att jag e lite sliten från matchen igår. Ont som fan i nacken, massage thank you! Men jag har i alla fall belönat mig med ett bad(!) Och jag badar väldigt sällan ska ni veta.. typ 2 gånger per år kanske.. :P Skönt skönt.

I morgon blir det jobb igen:) Ska på ngt sorts möte med. Får hoppas på lite mer jobb efter det! =D

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback