I'm Superwoman!

God afton!
Nu ligger jag i sängen här hos mormor o morfar.. Man blir ju utkörd när syrran har kompisar hemma.. jepp jepp. Idag har det vart en kulig dag. Morsan o ja var o kolla på kök! Så nu har vi antagligen bestämt oss för ett riktigt niceigt ett med! Kommer ha stans snyggaste kök kan ja lova. Ska bli gööötttt. Men aja, väldigt kul att jag snackar kök här känner jag.. haha.

Idag träffade jag i alla fall Niklas. Vi tog en fika, tjöta.. Och bowlaade. Stackarn förlorade. MOhahahah. Tänkte kanske att jag hade vart lite för kaxig innan, men nää. Med all rätt ;)

Jaja, i morgon är det i alla fall match.. o ja tänker inte gå upp i tid bara för det. ska fanimej sova!

Orka mer nu alltså.

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Niklas

asså, du fick ju en strike helt gratis, det var det som gjorde skillnaden, plus att de va fel på banan, va ska jag göra liksoM? :S hahaha :P nä, men får la gratulera!

2008-10-04 @ 23:37:42
Postat av: emma

såå det blev en lyckad date? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback