Feest.

Igår fick jag besök utav några flickor här hemma, nämligen Lina, Mikaela & Sofia. Vi förfesta lite. Åt ost o kex, sköng singstar mm. Sedan bar det av till stan & sedan till Boulevard som jag aldrig innan har vart på. Stället var okej. Men jag hade skitkul ändå. Så det blev en hellyckad kväll. Förutom att en utav min vänninor blev utslängd! hahahah. Nämner inga namn... hahah...
Men roligt var det iaf. Lina gjorde en dykning i trappan o jag halkade vid baren. Folk måste ju ha trott det värsta om oss. Men så illa var det inte riktigt ändå ;) Jonas totaldissade mig, så honom ska jag ta ett snack med. hmhm..!

Nu ska det blir mat här snart.
Sedan ska jag o Lina dra oss för att åka hem till Snäckan för att se på film!

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback