Hemma är inte bäst..

Jahapp, då var jag hemma då.
Planet landade ca halv 6 i morse.. Så nu är jag rätt seg, inte jättetrött, men jävlar vad jag har ont i huvudet.. jag som inte kan sova på plan heller.. då tar 10 timmar på en.. Och jag kan ju inte säga att jag är jääättteglad över att vara hemma. Känns inte jätte välkommande att komma hem till snö o minusgrader om man säger så.. Hade ju hellre vart kvar i värmen..

Träffade Lina idag på eftermiddagen. Kul att se henne igen! Har saknat henne, har saknat alla! Så på så vis är det gött att vara hemma:)

Ni får bara 2 bilder, för det tar för lång tid att ladda upp;)




Puss!

Kommentarer
Postat av: emma

längtar till torsdag och lite smaskigt skvaller :P hehe puss!

Postat av: Caroline

hihi, welcome back!

vi får ta och snacka snart, det var längesen :)

2008-11-26 @ 19:09:48
URL: http://oreokex.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback