Fartfylld torsdag!

Skrev nyss ett jävla långt inlägg som inte postades! UUH.

Men men, får i alla fall berätta om den roliga torsdagen som jag tillbringade med Lina, Emma & Linda!
Det började ju såklart med att jag var skitstressad att ens hinna in till stan efter jobbet.. Fick "göra iordning" mig där efter jag hade slutat.. så ja.. jag såg ut som jag gjorde den kvällen.. MEN who the hell cares;) hahah..  STRESSAD som jag var mötte jag de andra o gick till resturang Galini (grekiskt).. Det var jättegott, men som Emma sa, man kanske ska tänka på vad man äter nästa gång, så ingen vitlök för mig innan nästa utgång ;) För jag o Emma stod o rapade vitlök i varandras ansikte hela kvällen. Not so fresh maybe.. 

Sedan stack vi till Stycky , dock inte Lina som var sjuk :( Synd, för vi hade så himla kul! Trots att det var SJUKT mkt folk den kvällen. Kanske inte sticky på ett lov nästa gång:P Men vi hade roligt i alla fall o träffade lite människor man kände, som Antonia, Elin & ida.. Trevligt trevligt..
Happy hour på sticky är verkligen happy! Så billigt ! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback