Töntig.. men nått att göra iaf..

Har varit inne på blogg.se:
[ ] 10 gånger
[ ] 20 gånger
[ ] Många gånger
[x] Aldrig att jag kommer ihåg

Jag har varit i:
[x] Stockholm
[ ] Uppsala
[ ] Örebro
[x] Göteborg
[x] Malmö
[x] Helsingborg
[x] Jönköping
[ ] Västerås
[ ] Umeå
[x] Andra stora städer

Jag har varit i:
[ ] USA
[ ] Grekland
[ ] Lettland
[ ] Kroatien
[ ] Litauen
[ ] Italien
[x] Frankrike
[ ] Island
[ ] Irland
[ ] Malta
[x] Spanien
[ ] Portugal
[x] Nederländerna
[ ] Estland
[ ] Cypern
[x] Belgien
[x] Storbritannien
[ ] Österike
[x] Tyskland
[ ] Luxemburg
[ ] Ungern
[ ] Turkiet
[ ] Finland
[x] Norge
[x] Danmark
[ ] Nigeria
[ ] Mexico
MEN MASSA ANDRAAA! dah.
Jag har suttit i en bil:
[ ] Aldrig
[ ] Några gånger
[ ] Många gånger
[x] Nästan varje dag

Jag har suttit i en buss:
[ ]Aldrig
[ ] Några gånger
[ ] Många gånger
[x] Nästan varje dag

Jag har flugit:
[ ] Mindre än 5 gånger
[ ] Mer än 5 gånger
[ ] Mindre än 10 gånger
[x] Mer än 10 gånger

Fyller du inte i det här kommer du hamna i någon sorts olycka nästa gång du flyger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback