8 dagar

Idag är det 8 dagar kvar till balen och 14 dagar kvar till studenten. Man kan säga att det verkligen är snart!! På riktigt liksom. Och jag längtar så jag kan dö. Men samtidigt som jag kommer vara överlycklig att jag tar studenten kommer man sakna alla vänner man lärt känna under åren, som man med största sannerlikhet kommer tappa kontakten med, även om man inte vill det. Men men.. Den tiden den sorgen. Nu vill jag bara ha ha bal o sedan den 5 Juni !

Idag har jag faktiskt vart lite duktig o jälpt morsan o städat lite fint sådär.. Är så jävla trött oo degig i hela kroppen, och orkar inte träna ikväll, men är väl så illa tvungen.. Usch. Försäsong är inget roligt alltså... ååhh..

Ne dags att göra någon nytta kanske..

Ha det fint.

Kommentarer
Postat av: Maria

åh studenten är speciell den! :)

Postat av: Renesonja

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2010-02-22 @ 09:50:15
URL: http://renesonja.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback