Today


106334-487
Hej Hopp. Idag har det hänt lite saker faktiskt. ^^ Wohoow. Var hos pappa med mor & morfar och åt på thairestaurang, gött var det. Kul o träffa pappa med =)

Sedan träffade jag tanten på bilden bredvid. Vi kollade lite i affärer, fikade o så =) Sedan var det att skynda sig hem för att kolla på Meldodifestivalen. Och på vägen hem höll jag på att spy ungefär, det var typ 100 grader på bussen, då mår jag lätt illa. Det VAR illa. Fyfan.

Jahopp, Perelli & Bentzing. Gillade faktikt inte bentzings låt så mkt.. hon brukar göra vängiga låtar, men denna var inget speciellt. Tycker att Nordman borde ha gått vidare i stället =)

Just det.. har pluggat med. Låter det inte roligt. Jo det gör det.

Erkänn min dag var oerhört intressant. Joda.

Snart kommer det ett roligt klipp upp på bloggen. Det gillar viii ;) Han är snygg och rolig, mer säger jag inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback