Peter Siepen!

106334-488
Jag såg han + Leif Pragotskyadbfhdfkdj.. (vet inte hur han stavar sitt namn, men ni fattar.) I stan i lördags, det var cool ^^ Sms:a morsan.. "jag ser peter siepen, han står bredvid mig" hennes svar: "Va kul, fråga om autograf!" Så typsikt mamma... haha :D

Nu har jag precis kommit hem från prov. Eller aa.. den omtalade uppsatsen här i min blogg. Det jag har pluggat till de senaste dagarna. MVG är helt uteslutet för min del, blandade ihop två småsaker.. Och då blir det inte högsta betyg. men ett VG kanske jag får nöja mig med. Inte så illa pinkat ändå.

Nu är det bara att ladda inför matchen ikväll. Suck... Min kropp är helt sliten efter morgonens träning i skolan. Men det ska nog gå ändå.. ;)


Egentligen borde jag göra svenska så jag inte har arslet fullt i morgon, men jag tror ändå jag gör det i morgon....

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Katrin

Åhhh såg du Peter jag e fan kär i honom ju haha , han är så jävla cool, dansat jämte han en gång haha puss

Postat av: Mikaelzainab

A very nice site keep it up. Regards

2009-03-16 @ 11:53:01
URL: http://mikaelzainab.3steps.com
Postat av: Mikaelzainab

A very nice site keep it up. Regards

2009-03-18 @ 12:20:22
URL: http://mikaelzainab.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback