just a minute

Yes, As I said yesterday så skulle jag kolla på Harry Potter. Det blev det också. Jag undrar vilken av dom jag gillar bäst faktiskt, men denna är lätt en av de bästa :) Den är ju lite läskig o jäkligt spännande :D Det gillar vi.

Nu ligger jag faktiskt i sängen och har inte ätit än, jag måste faktiskt sova ut nu på lovet, plus att jag somnade lite för sent igår.. Väntar på att morsan ska komma hem från jobbet så kan vi äta tillsammans.. lite roligare.. Sedan ska jag väl städa lite o sedan blir det bowling! :D Kuul, men man kommer väl inte ha en chans mot morfar (han är grymm) Det blir väl lillsyrran man slår ;)

Nee, nu ska jag upp o hoppa. Måste duscha.
Se ya.

Kommentarer
Postat av: Viljarmichelle

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback