gamla goda tider..

106334-492
Denna bild känns som evigheter! Tiden går fort..
 Nu var det inte så längesedan jag träffade mina fruar,
men det får inte ta så lång tid till nästa gång! Promise!


Idag har jag i alla fall vart o vägt mig. -0.8kg trots en semla i lördags! haha..
Så nu är det -15.1 allt som allt. Riktigt nöjd faktiskt :) Trodde aldrig det skulle gå så bra..

Efter det handlade jag och lilla mor mat, sedan hamna vi hemma hos mormor..
Vi skulle fixa mitt hår, och det blev att vi stannade där hela kvällen.
Det blev riktigt mysigt o trevligt, kollade på let's dance o drack cider, mm :)
Så nu är jag hemma och är jäkliggt trött.

PLUS att min träningsvärk VÄGRAR att försvinna.. suuck..

Btw så blev håret verkligen perfekt. EXAKT den hårfärgen jag har, kan det bli bättre?! :D

God natt!

Kommentarer
Postat av: emelie

godnatt :)

Postat av: Maria

bra jobbat av dig tjejen! :)

2008-03-08 @ 09:39:36
URL: http://glife.se/fashionstars
Postat av: Johanna

Du är så duktig :D

2008-03-08 @ 11:41:51
URL: http://johannaandersson.blogg.se
Postat av: Jennipher

Visa bild på håret :)

2008-03-09 @ 12:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback