"Dansa nakna i en vattenspridare..."

Jag går nog runt och nynnar på Björns jävla låt hela tiden.. Så kul så kul..

Gissa vad jag gör nu?
Eller aa.. inte just nu, men HAR gjort?
JO, pluggat faktiskt. Det är de enda jag gör just nu känns det som. Det är mycket just nu.
Skriver den förbannade svenskan. Realismen, vem fan bryr sig om det egentligen. Eller är det bara meningen att man skall kunna allt det där? jaja, någon förklarelse finns säkert.

Har inte berättar, vi vann igår! Jepp, gött var det.
Det var en tjej som inte tålde tufft spel och såg ut som om hon kunde mörda mig. Hon tittade på mig och med hennes kroppsspråk sa hon "kom då, så ska vi slåss!" hihi, jag bara skratta. Hela hallen skrattade nog. Jaaaaja, sånna människor finns det gått om, men man får bara inte bry sig om dom. helt enkelt. 

Back to fucking svenskan. 
Ciaao. 

Kommentarer
Postat av: Lina

haha den var bäst på hela matchen. såg ut som on tänkte stirra IHJÄL dig! mohahha

Postat av: Maria

haha björn äger :D

2008-03-04 @ 17:18:05
URL: http://glife.se/fashionstars

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback