Äntligen!!

106334-497
Idag har Sara vart jäkla duktig med skolarbetet. Är nu helt klar med den fruktade Svenskan.. Har också skrivit en hel del på Projektarbetet, har varit lite lat när det gäller det.. Men nu kommer Snäckan bli glad :) Jag blev så jäkla nöjd själv. Tänkt att jag kan vara så duktig. Det var liksom ingen skit jag skrev, nene.. här har vi riktiga grejer va...! haha :D

Nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt. Är inte trött, det finns inget bra på TV, jag vet inte vad jag ska hitta på alltså. Egentligen borde jag vara trött.. var det förut med kaffet har nog gjort sin värkan.. :P Bra Sara..

Nä, nu ska jag hitt på nåt..

Kommentarer
Postat av: anna

hoppas du får en fin onsdag! kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback