Katt, nej tack!

Var hemma hos Lina igår. o den söta lilla katteungen Fidde var där. (Jessicas katt) Eftersom jag inte kände någon allergi under dagen tänkte jag kanske att det inte var så farligt, men det fick jag nog äta upp. Senare på kvällen trodde jag att jag skulle klia sönder mina ögon. Jesus alltså... Så nej, det blir ingen mer katt för mig.
Fick ett katthår i ena mitt öga .. och det blev typ svullet, inte så skönt.. men deet är dock bättre i dag.. och får hoppas de blir bra tills i morgon, för jag vill inte springa ut med ett rött öga ^^

Och jag är uppe tidigt... min syster väckte mig.. får se om jag kanske kan somna om...

ganska rolig bild.. jag drar upp emmas fina klänning o hon ser lagom nöjd ut alltså ;)

Kommentarer
Postat av: emma

haha :D

2008-06-04 @ 17:04:46
Postat av: Maxhanne

Very Good Directory !!! Keep It Up.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback