Better in time..

Hej o håå. Idag vaknade jag av ett sms från Lina, klockan var väl runt 7, haha.. hon ville bara försäkra sig att vi senare skulle göra något.. =) hehe, hon fick ett litet kortfattat svar kan man väl säga.. eftersom jag typ nästan fortfarande sov när jag svarade, haha! 
Men som sagt, jag skulle träffa Lina i stan kl 13, men var inne vid 12 o sprang runt i hela stan för att kolla om det var någon som tog bort akrylnaglar.. men nääää!! tydligen inte.. men hittade senare ett ställe, men nu är det försent ändå, för idag har jag rivit av dom, ej bra.. men det skiter jag i ^^ Så smart som jag är måste jag avboka in tid, haha!
Jag & Lina stack till Fröken Ohlson för att få i oss vårt dagliga behov av kaffe, plus att vi käkade lite..och massa snack.. =) Gotta Love that girl! <3

Nu orkar jag faktiskt inte skriva mer. Men en bild kan ni få ^^ haha..
tydligen inte, det går ju inte att ladda upp nu.. SUCK..

Puss på er=)


Kommentarer
Postat av: Maria

haha det bästa som finns är tidiga sms... hmm :P

Postat av: Terjeagnethe

Enjoy your website very much. Good job!

2009-07-22 @ 08:15:22
URL: http://terjeagnethe.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback