gooddie morning

Idag är jag super duper mega trött kan jag meddela. Verkligen! Sitter här o dricker mitt kaffe, men varje gång jag tar en klunk får jag jätteont i huvudet. Något konstigt där.. Och eftersom det skulle bli fint väder idag och jag ska in till stan o fika senare tänkte jag att det kunde vart bra med shorts. Men det är ju fan svin kallt ute.. Får hoppas att det spricker upp.. =)

Man såg ju såklart på friidrotten igår. Men jag börja ju typ lipa när de sa att Christian Olsson inte ska vara med i OS, han har alltid varit min favorit och jag älskar att kolla på tre steg! Tycker så synd om honom....

Btw, så blev mitt hår jättefint =)
Jag visa henne aldrig bilden.. men det blev bra ändå =D
Happy!



Och idag säger vi grattis på födelsedagen till Harry Potter, eller Daniel Radcliffe som han heter! Grattis grattis. haha.. :P (Hörde på radio, är inte besatt) ;)






Kommentarer
Postat av: Linda

Jag grät också..så jävla hemskt.. Men jag tror att han lägger av nu tyvärr:S

2008-07-23 @ 10:04:22
Postat av: Maria

vad tråkigt!



åh vill se håret :)

Postat av: Caroline

Du får lägga upp en bild på ditt nya hår :)

Får ta och ringa dig nån dag med, fast du jobbar eller? Hur länge jobbar du?

2008-07-23 @ 18:21:12
URL: http://oreokex.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback