You're so hot hot hot hot.

Yeah, sitter o lysnar på Kiss Kiss med Chris Brown. And I like it a looot ;) Det är Johannas fel :P Haha, nej.. men det är ju inte så att jag brukar sitta o digga till Rnb direkt. Eller nja, det blir mer o mer.. Tycker att klassen på den sortens musik har höjts lite ;)

Men men, idag var det den första träningen på en fredag för min del på ett väldigt bra tag. Men det är ju bara för att jag läser domarkursen.. o den krockar med träningen. Men det var ganska kul idag. Bara ganska. Blev lite långtråkigt med samma övningar i en längre period. Men vad ska man göra ;)

Ska snart iväg för att spela match. Möter sävehof. Jippie.... haha.
MEN, vi vann över S-hof i onsdags så... (inlägget gick inte att publicera)

I'm out of here.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Chris Brown är så snygg att jag dör lite inombords. I know, töntigt, men ändå.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback