NYYTT ÅR , woho.

jahaja, då var det nytt år o allt. Tänka sig, 2008. Tiden går fort när man har roligt.. Precis som detta lovet. jag börjar snart skolan igen och det suger. Jullovet är för kort. En vecka till hade vart bättre. :P De sista dagarna på lovet ska jag bara njuta av och sova så länge jag bara kan. haha.

Men jaja.
det var ju nyårsafton yesterday. Antar att ni gjorde något skoj? Det gjorde jag i alla fall. Jag, Lina & Carris stack till Sävedalen för att partaja. Träffade en gammal barndomsompis där. Var jättekul att träffa henne igen! :) Det var en ganska lyckad kväll måste jag ändå säga. Men mkt skratt, alkohol &
Bilder. haha. Som jag sagt innan så finns bilder på bilddagboken för er som vill kika. har länkat ovan.

Idag har jag o Lina spelat Buzz, chillat o sedan vart det inventering.. Som för övrigt kan köra upp sina varor i arslet. Jag hatar att räkna varor. Visserligen får vi pengar för det, men har ingen lust på fucking nyårsdagen!! auuh. Det gick väl ok, men vi var jättefå! Kommer väl antagligen inte få lika mkt pengar denna gång eftersom folk inte dök upp. Dålig stil. Bara Lina har en godkänd ursäkt. Hon fyller faktiskt 18... Men att man inte orkar o hellre betalar är väl ren bullshit. Man kan väl ställa upp för laget.

jaja, färdiggnällt för idag.
Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Lina

vilka var det som inte dök upp då? =S

Postat av: Sara

Seniorerna.. för "de betalar hellre" De enda som vaer där va jasna o vessna.

2008-01-02 @ 14:58:12
URL: http://payinginnaivety.blogg.se
Postat av: Maria

nej vi lärde känna varandra genom bloggarna :)

2008-01-02 @ 19:06:56
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback