Handboll..

jaa, det är mer handbolls snack än vad det brukar vara i min blogg just nu. Men det är väl inte så kontigt när handbolls EM är i full rulle. Och de senaste updateringarna får ni såklart hos mig ;) hahaha.. Nej, men en mycket spännande match som fick mig att sitta i soffan o svättas de sista 10 minuterna slutade 27-27 och Sverige var mkt nära på att förlora. Men bra jobbat ändå. Fastän jag tyckte att de skulle ha vunnit. men sånt är livet o de har en väldigt bra chans att gå vidare =)
Och Ahlm var ju grymm såklart... ;) OCH Svensson. Holy mother of god...


Men slutpratat om det. I morgon har jag en jvla sovmorgon, får sova till 10!! :D Är det inte underbart.. men sedan har vi svenska B med Lisa fisa... inte riktigt lika kul kanske... Bläuh.

God Natt folks.

Kommentarer
Postat av: ameli&emelie

alltid härligt med sovmorgon :)

2008-01-22 @ 23:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback