Fan va härligt!

Japp, kom hem från hallen med en jääävlans go vinst idag! Mötte ett utav topplagen. Aranäs. Oh jag tror vi vann med 7 mål eller ngt! Åh fy va gött. Sedan att jag är arg på min tränare att jag inte fick spela lika mkt som jag brukar få är en annan sak ;)  Men jag tror jag vet varför. Men jag ska i alla fall fråga i morgon. Man vill ju inte bli bänkad på det viset när dom har sagt att jag är 1:a spelaren på min position. AAja, whatevvaah! :P

Måste tacka
Maria för hjälpen.
Hon fixade till min header. Och visst blev den snygg?
:D:D:D:D Äntligen en som ser proffsig ut ;)

Skola i morgon. Det orkar jag INTE med. Bläuh.

Kommentarer
Postat av: emma

Snyyyggg!!! =D

Postat av: Sara

Jaaa eller hur :D:D

2008-01-14 @ 11:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback