3 saker....

3 filmer jag sett om och om igen:
1) Pretty Woman
2) Snuten i hollywood
3) lilla sjöjungfrun

3 ställen jag har bott på:
1) Bergsjön
2) Bergsjön
3) Bergsjön.... haha

3 TV-serier jag älskar att titta på:
1) Prison Break
2) Desperate Housewives
3) Gilmore girls (stavas det med ett L?)

3 ställen där jag har varit på semester:
1) Thailand
2) Dominikanska Republiken
3) Rumänien och 20000 andra länder typ... :P

3 av mina favoriträtter:
1) Allt om har med kyckling att göra
2) Tacos
3) Pizza (som jag inte har ätit på ca 4 månader, jag är stolt)

3 ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1) Jag säger som Lina, i Norge o heja på Svenska handbollslandslaget!
2) I Thailand (2 veckor var typ)
3) Hos pappsen

3 saker jag ser fram emot:
1) STUDENTEN
2) Att pappa snart blir bra och kan flytta hem!!!
3) när jag flyttar hemifrån

3 saker jag är bra på:
1) handboll skulle jag tro
2) bråka med min syster som har seriösa problem med sin attityd.
3) Banta, hahahahah.

3 saker jag är dålig på:
1) Städa
2) göra läxor
3) lägga mig i tid

3 jättebra band/artister/låtar man kan lyssna hur mycket som helst på:
1) MclFy
2) fall Out Boy
3) Mika

3 saker jag vill ha uppnått under min livstid:
1) Skaffat mig en bra utbildning o jobb
2) bildat familj
3)  blivit handbollsstjärna

3 perfekta tidsfördriv:
1) TV
2) Dator
3) Sova

3 saker jag inte kan leva utan:
1) Min IPOD
2) familjen och vänner
3) Handbollen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback