Well Well..

Jag är uppe kl 8!! Jag kunde inte sova. Något är fel då. :P Nä det kanske är resan hem från Thailand som fortfarande sitter i kroppen, men då borde jag vara trött tycker man ju... whatever

Idag, efter dödsdomen (jag ska väga mig) ska jag träffa LINA :D Träffa henne visserligen igår på träningen, men det räknas inte. Jag ska sova hos henne och hon ska få sina födelsedagspresenter. =D

Det var förövrigt jävligt kul att springa bredvid alla blekfisar igår på träningen. hhahah :D Dom gillade inte det speciellt mkt, men jag njöt av det ;) hahah.

106334-481
En bild jag tog i Thailand.
Rör ni dör ni.

Kommentarer
Postat av: Lina

haha det är lugnt sara ;D du är snart en i gänget igen.. dröjer inte läng =D

Postat av: Tin

haha sikket hot om bilden men behövligt dock. Haft det bra annars? Kramis

2008-02-15 @ 14:57:04
URL: http://Avenueb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback