Tröttt...

Trött är vad jag är. Och sliten framförallt. Känns som det har varit mycket denna vecka. Träning, tester, matcher.. Så nu behöver jag verkligen denna matchfria helg som det är! Och denna roliga helg ska ju då förståss innehålla ganska mycket plugg på religionen. har suttit och skrivit nu ett tag.. och det är ganska jobbigt kan jag säga.. Alla dessa namn alltså...

I morgon vet jag inte hur det blir riktigt. Har dubbelbokat kan man säga. Jag, mamma & morfar ska upp till pappa och dra med honom på en thairestaurang som ligger nära hemmet där han bor. Kul för honom och komma ut och göra ngt skoj för en gång skull =)
Sedan har jag också pratat med Lina om att vi kanske ska på bio och så. LINA! Om du ser detta så ring mig i morgon!

har också funderat på att köpa löshår till balen.. För att göra en riktig fin uppsättning. Men jag är dålig på det där med vart man köper osv.. Någon som kan tipsa lite kanske?


Nu ska jag sova gott folk! Ha en bra helg.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag hade bojkottat pizza i typ ett halvår och igår påminde jag mig om varför, jag mådde så jävla illa!

Postat av: Maria

jag har köpt av stinalee.blogg.se :) hon har fina

2008-03-01 @ 09:58:22
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Katrin

Vad är det för färg på din klänning då? Det spelar ju in på hårfärgen med =)Kram

2008-03-01 @ 10:58:24
URL: http://Avenueb.blogg.se
Postat av: Tin

isåfall tycker jag 3dje från höger längst upp

2008-03-02 @ 15:26:50
URL: http://Avenueb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback