please don't stop the music

Sanna ska antagligen med mig på Simple Plan eftersom Karin banga! Kuul! :D En weekend i stockholm då! :)
Förra gången jag såg Simple Plan var inte den roligaste historien. Någon rånade oss på konsert och tågbiljetter!! Men som tur är kom vi in på konserten ändå, vi blev till och med uppsatta på VIP listan ;) De ni. Ni skulle sett alla fjortisars miner ;) mohahhah.
men denna gången hoppas vi på att inte bli rånade ;)

Nu har jag skrivt CV som ska skickas in snarast. Och nu ska jag äta o sedan åka till matchen :)

Puuss på er alla.

Kommentarer
Postat av: Lina

men ni ska väl inte vara borta en vecka?? =S

Postat av: Caroline

Synd att du inte ska till Köpenhamn :P
hoppas ni inte blir rånade o sånt denna gången bara ;)

2008-02-28 @ 16:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback