Min helg

Då var redan helgen slut :( Såhär såg min ut..

Fredag: Domarkurs på morgonen, sedan vägning. Gick ner 0.8 kg. Alltså det jag gick upp efter Thailand är numera borta. Sedan stack jag o morsan till Nordstan o käka kina buffé, GOTT. Efter det var det dags för dagens shopping. En tröja&leggnins från Ginatricot. Sedan åkte vi hem och jag stack till Johanna & CO. Vi hade myskväll, kollade på Jakten på lycka tror jag den  heter, underbar i alla fall :) Och I-se-you.com. INTE BRA.. :P Men vi hade i alla fall en trevig kväll =)

Lördag: Åkte från Johanna utan att äta frukost för jag ville komma hem, eftersom att jag & morfar skulle åka o hälsa på pappa :) Det var kul att träffa honom och se honom på så bra humör, och att han gör små framsteg :) Efter det var det dags att åka hem till Sofia.. Hon skulle ha en hudvårdskurs.. Hon jobbar med Mary Kay. Supperprodukter! men lite i det dyraste laget för min del. Får se om jag ska köpa. jag har ändå bra produkter hemma. Men det var en ganska lärorik kurs hon gav mig :)

Mamma kom sedan o hämtade mig. Vi åkte in till stan för att äta på restaurang :) Gott. Sedan blev det Melodifestivalen .. :) Plus Blades Of Glory som mamma hade köpt! Den var rolig. Plus att det var Sara humor :D

Söndag: Upp kl 09.00 för att åka till Sävehodhallen och döma. Det gick skit. Hatar tränare som gnäller. That's why.. Sedan fick vi köra snabbt till Önneredshallen till vår egna samling. Vi spelade ganska bra och resultaten blev 19-19  tror jag..

Och här sitter jag nu.
haha, fan jag skrev för mycket idag kände jag.
men aja, ni behöver inte läsa ;)
Puss&Hej


Kommentarer
Postat av: Maria

låter som en helt okej helg i alla fall :)

får dem gratis av min moster hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback