Wine is good

Det var meningen att jag, Johanna, Mikaela & Sofia skulle ut o ta en drink igår, men vi hamna hemma hos Mikaela istället, utan sofia som var på julbord.. Så jag tog med mig 2 flaskor vin.. Det råkade sedan bli lite mer än det.. Men gud, vad trevligt vi hade det ;) haha. :)

Idag gick jag upp rätt tidigt.. Jag o Mikaela skulle in till stan för att kolla nyårs klänningar.. Mikaelas var dyrare än väntat o min var slut.. Så ja ska ringa ner när den kommer in på tisdag igen.. hehe. Den är verkligen jättefin! Sedan skulle jag fixa min iPod hade ja tänkt, men service var bara öppet på vardagar.. O dom kunde inte fixa det i butiken.. Så det blev en mindre lyckad shopping dag.. För ingen av oss kom hem med något.. :P 

Matchen med farmen idag var ingen höjdare heller, god damn it! Sög gjorde vi.. Och domarn ännu mer.. hahah.. Guud.

Johanna is enjoying en huvudmassage..


pose pose..



Kommentarer
Postat av: susan & tyra

god jul på dig ;)

Postat av: Johanna

hahaha, happy holidays u f-ing drunk! moahaha

2008-12-21 @ 17:55:08
URL: http://johannaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback