MellandagsREAN for sure!

Som alltid när jag har varit ute dagen innan vaknar jag skittidigt och är jätte pigg! Men det var bara bra idag eftersom att jag & Lina skulle in till stan o shoppa på rean! Men jag hade inte så stora fförhoppningar på att hitta ngt, eftersom jag ALDRIG hittar ngt på rean.. Men idag så shoppade både jag o Lina loss!
Det blev:
- 1 T-shirt, MONKI
- 2 långa linnen, RUT (ej rea, men billiga ändå)
- 2 Jeans, BIKBOK (Sätter vanligtvis aldrig min fot i denna butik)

Så det blev en lyckad shopping dag för min del.. Plus att jag garva som fan åt min kompanjon Lina.. När vi går strosandes på kungsgatan fäller hon denna kommentar : "varför det inte vara öppet din sko?" Och där var det kört.. Jag dog av skratt.









Kommentarer
Postat av: Caroline

jag fattar inte kommentaren? XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback