Inget gym för mig inte..

Idag skulle jag o Johanna egentligen ha tränat, men fick ett sms där Johanna skrev att hon hade glömt av sin körlektion.. :P hehe, men det e lugnt, jag har ju fått ställa in när jag jobbar, så det är mer än rättvist ;) Så det blir förhoppningsvis träning i morgon istället =)

Idag ska jag tvinga mamma att vi ska åka till Allum, nu när jag skulle göra kaffe blev jag så sugen på det smaksatta kaffet från kaffehandeln som ligger där, o nu tog jag det sista så vi måste ha nytt! :P Plus att jag ska köpa hasselnötssmak som Snäckan har hemma! Mmm, det e grejer det.

Förövrigt var ja o kolla på syrran när hon spelade match igår, jag är så glad att hon har börjat handboll igen! yeeey! Hon är ju faktiskt duktig, sedan förlorade de oturligt nog, men skitsamma, kul att kolla..
Sedan spelade farmen, o man måste ju stötta sina lagkamrater, så jag stack dit för att kolla, men det blev tyvärr en förlust där med.. Snacka om att vi kommer få uppleva en hård träning idag, med tanke på A-lagets platt match i lördags.. haha, kul att vår tränare knappt hejade på oss när vi kom förbi... dåligt av honom, men skitsamma. I don't care at all..

Med all det träningsvärk jag har, ska jag ändå försöka att dricka upp mitt kaffe...

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jepp, imorgon gäller det. Kan vi säga tio, för jag måste sova, kommer hem rätt sent..?

Postat av: emma

hasselnöts kaffe is dah shit :P =)

2008-12-08 @ 17:27:57
URL: http://weirdowithnoname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback