Singel Final..

Eftersom mitt förra inlägg antagligen inte publicerades får jag väl skriva lite nu istället.
Kollar OS såklart. Singel final i Tennis. Nadal-Gonzales. Kul! Hade iofs hoppats på min favorit Federer i en final mot Nadal, men icke. Han fick nöja sig med ett guld i dubbelfinalen mot svenskarna =)
Snart är det också försök i 100 m häck, med Susanna Kallur! Det ska vi se! Inte för att vi ska ha så stora förhoppningar om henne men.. Hoppas det går bra för henne!

Här sitter jag på landet i alla fall. En OS dag som detta går det liksom inte att göra något annat.. :P
Igår var jag, mamma o syrran i stan för att besöka kulturkalaset.. som förövrigt ar gått ner sig som fan.. det är liksom inget roligt längre.. Inte som förut.. Men vi käka våran årliga langos i alla fall :D Sedan åt vi på en grekiskt restaurang på kvällen. Just det, vi åkte paddan med! :D haha..

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: parole

Kallur är vidare! YAAY!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback