Olympiska spelen

Jag sitter som klistrad framför teven när det är OS. Jag verkligen älskar det. Älskar hela OS-känslan, därför är de inte bara de sporter jag intresserar mig mest jag kollar på, utan även andra. Idag satt jag till och med o kollade på tyngdlyftning (!) Men mest av allt gillar jag handboll, (såklart) friidrott, tennis & simning.

Jag har också mina favoriter...
I tennis, Roger Federer.
Han är inte bara bra, he's a good looking man!


Simning.
The unbeliveable Michael Phelps.
Han är sjuk, hoppas han tar sina 8 guld... :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

han där federer snygg? verkligen inte! :P

phelps är ju störd, shit helt galen xD

Postat av: Johanna

Älskar Phelps! Mamma hates him för att han är bra typ, men va fan han är så grym att han har rätt att vara lite kaxig..!

2008-08-13 @ 11:50:29
URL: http://johannaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback