Äntligen Fredag!

Jippiie. Idag är jag glad! Trött, men glad! DET ÄR FREDAG!! Har haft ganska mycket att göra denna morgon, men nu börjar det nog bli lite lugnt.. det gillar jga, för idag ska jag läsa ut min Harry Potter bok. hihi!

Igår efter jobbet vägde jag mig som sagt. Gick ner 1 Kg! =D Sedan träffade jag Katrin & vi stack o åt kinamat o sedan glass, mohahah. GOTT :D Men fan va mätt jag blev.. wooho... Men som sagt.. gott var det. =)


Idag ska jag till landet o bara dega. O i morgon är det grillfest, ska bli kul att träffa folket!

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Maria

ja så sjukt skönt med fredag :)

vilka mysiga bilder!

Postat av: Katrin

Jag ha hittat rätta vinkeln för at slippa en tros chock hahaha

2008-08-01 @ 14:49:06
URL: http://avenueb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback