Svinit trött kan man säga

Fick gå upp ganska tidigt (kl 9) idag för åka iväg för att väga mig. Jag har inte fått många timmars sömn i natt känns det som, är helt totalt slut. Men det blev ju en lång dag igår. Så jag var redan slut när jag kom hem. Det första jag gjorde var att slänga mig på soffan. Behövligt. 



Ja, det var ju den regionala UF mässan igår som sagt. Det var ganska kul, speciellt att Aspero vann så många priser! :) Vi är ju ändå en sådan liten skola. Dock blir man lite fundersam ur juryn kan ge pris för bästa miljöföretag till några som fixar iordning fester !!! Vad gör dom för miljön undrar jag då........ Inte för att vi hade tänkt att vinna, men det hade vart roligare om någon som ansträngt sig FÖR miljön hade vunnit. Jaja. Men sånt händer. Och jag ska inte vara butter ^^

Nu ska jag äta frukost, sedan ska jag til Kärra för att döma (NEEEEJ) och sedan iväg till pappa.

Ha en bra dag.
Pusss

Kommentarer
Postat av: Jeffe

vet inte om du hinner läsa det här, men det är ingen handbollsträning imorn.. det blir gym istället :)

2008-04-06 @ 23:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback