Nu är det slut..

Idag var det redovisningen jag fruktade. Den gick väl okej.. Jag läste inte innantill hela tiden i alla fall.. :P Lite krångel med teknikens under, men allt löste sig tillslut.

Tänka sig, att jag är nästan färdig med den sista inlämningen för iår. Så jävla skönt. Och i morgon ska jag göra det sista provet. Fatta den känslan. Så underbart.

På lördag åker jag o alla mina älsklingar till Spanien. How wonderful ! Ska bli så jäävla kul! :)

Nu förtjänar jag en god natt sömn.
God natt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Svar: okej du vet inte mycket om ridning hör jag, anintingen har man ridstrumopr eller Shaps... det är för att det inte skall skava eller slitas...

Sen var det Lina som sa det om handbollen, då verkar hon inte veta mkt själv heller...

Postat av: alexandra

skönt att ha gjort bort sånna saker :) hoppas du får en bra valborg =)

2008-04-30 @ 10:05:31
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback