It's been a while..

Har inte vart inne på datorn på 2 dagar nu tror jag. Antingen så har jag pluggat, eller så har jag läst på min bok som jag för tillfället inte kan lägga ifrån mig! och det brukar inte vara så vanligt när det gäller Sara & böcker... :P men det är ju iofs bara bra..

Förvrigt så har jag ÅNGEST för att jag inte har tränat något denna veckan. Verkligen! Men det är väl normalt om man vanligtvis tränar typ 7 gånger i veckan. Men i morgon är det gym träning och jag måste verkligen ge lite mer än vanligt. För nu känner jag mig som en stor deg klump bara.

Har fått min studentmössa med! :D:D Ah  så kul. Nu kan jag verkligen inte vänta!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

nu fan ska vi gymma gärnet idag :D

Postat av: Johanna

Vilken bok? Haha, det va aspinsamt hela Linus-grejen..Hörde att han inte ville prata med mig efter det :P Men va fan det va mörkt!

2008-04-10 @ 14:32:57
URL: http://johannaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback