It's a god damn arms race!

PLUGG består mitt liv utav just nu. Därför skriver jag inte alls mycket just nu. men efter nästa vecka är allt över. Då är jag i princip fri. Tänk, ingen mer skola! Huh.. Tanken skrämmer mig iofs lite. Men fan va gött det ska bli att bara få springa ut från skolan den 5 Juni!

Idag skrev jag mitt sista religionsprov någonsin. Hur gött som helst. Nu får jag bara hoppas på mvg! :) Satt också på trappan utanför skolan och solade, det var ju hur skönt som helst! Såååå varmt! Och så sket en fågel på Linas jacka, det var ganska kul faktiskt ;)

Har bara tagit det lugnt idag, ska lägga mig i tid idag så jag inte blir så trött i morgon, som jag var idag.

Hejdå alla.

Kommentarer
Postat av: Lina

Detb var INTE KUL!!!!!!!!!!!!!! ^^,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback