Bilder...

106334-504

Så jävla kul bara. Ursäkta min gigantiska röv.
image505



Kommentarer
Postat av: Elin

Alltså jag förstår fan inte det där med äckliga sportstrumpor uppdragna till knäna & skummgummitofflor? Eller jag ser liksom inte det "snygga" eller "coola" som ni gör ^^ haha.

Eller som lina sa, att det är "mode" inom handbollen, okej då ligger handbollen låååångt bak i tiden vad det gäller mode ^^.

Postat av: Johanna

Men ni va ju in my hood ju!

2008-04-30 @ 09:07:28
URL: http://johannaandersson.blogg.se
Postat av: Jessica

Till Elin...Ja du elin alla kan ju inte ligga lika långt fram i modevärlden som du gör, de borde3 kanske läsa kenzas eller blondinbellas blogg lite oftare fattar de väl...eller varför inte din? fast det är ju nästan exakt samma sak dock ...de borde väl fatta att man ska låna sin pappas byxor för att få till den rätta stilen lixom...helst bör sola solarie varje dag med...jag menar..hur kan de visa sig i shorts utan att ha gjort det...kan ju bli pinsamt ju....för att det viktigaste i handboll är ju att man är snygg..jag menar att göra mål är ju typ det minst viktiga eller att ha roligt med sina vänner. tänk om det sitter en snygg kille och kollar...det tänker jag alltid på när jag spelar innebandy iaf!

Känner att jag måste klargöra detta med mode inom handbollen med...det visas alltså inte på någon catwalk eller så...jag lovar!!!

2008-04-30 @ 13:33:46
Postat av: Runaragnete

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2010-06-28 @ 08:08:01
URL: http://runaragnete.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback