You make me so hot.

Rubriken är en liten trudelutt från Avrils nya. pretty good =)

Nu sitter jag här med min huvudvärk efter träningen. Det var en rolig träning idag. :) Och ja, jag ska spela i morgon. Jag fick det liksom bekräftat. "klart du ska" xD 
Det är ju softdagen i morgon också, börjar 10.30, slutar en timme efter ;D Göött är det. Och som ni kan förstå är det gym. moahaha. Blev så akut sugen på kaffe. kanske kan få med mig lina ner till stan efter träningen o ta oss varsin sup :D

Why do you have to be so damn clever?  Sket bra låt.

Skit på er nu, jag sa sova snart.


Kommentarer
Postat av: Kenza

svar: på Vila :)

Postat av: emma

vilken låt är det? känner ju igen, men kommer inte på.

2007-10-11 @ 13:55:24
URL: http://weirdowithnoname.blogg.se
Postat av: Me just me

Jag har beslutat att komma tillbaka till blogg.se efter bara en dag! ;) Hehe

2007-10-11 @ 17:56:56
URL: http://PINKROSE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback