Wonderful

Yes, domarkurs.. sedan iväg för att väga sig. nu har jag gått ner -4 allt som allt. på 4 veckor, ett snitt på 1 kg i veckan. Pretty good. Jag är rätt nöjd själv faktiskt.

Iväntan på att jag skulle träffa Benji så tog jag o mamma o satte oss på avenyn, hon drack kaffe och jag åt min pasta-sallads lunch =) Sedan stack mamma to the hospital och jag till kompassen för att kolla in den nya Monki affären. ja, jag älskar ju Monki.. och såklart gick jag inte därifrån tomhänt.. Nedå. (bilder kommer nedan)..
Där efter var det lagom att traska bort till drottningtorget. Där jag satt o väntade ett tag.. Och såklart kommer det alkisar, en som var hejdlöst packad.. Som såklart satte sig bredvid mig och frågade massa olämpliga frågor. Man äcklas ju bara man tänker på det, tänker inte skriva det här.. men ni kan ju gissa er fram..
Sedan kom benjamin (tack gode gud för det) och sedan tog vi oss till Vallgatan och tog en fika, en ganska lång fika, på ca 3 timmar, men det är så skönt att prata med Benjamin, man kan verkligen prata om nästan allt och man har alltid något att prata om, vi pratade konstant förutom när benji var på sina tre toalett beök (liten blåsa eller ngt...?) :P Sedan hade jag en middag att passa hos Agga =) Där vi sjöng lite singstar å sånt, kul kul!

 one size tröja/klänning 200:-

Linne 100:-

Stor och pösig t-shirt 150:-

Kommentarer
Postat av: emma

tjohho =) snygga kläder änna :D

Postat av: Johanna

:O jag kollade på det linnet idag, ja ville ha, men ja har inte råd :P skitsnyggt!

2007-10-06 @ 16:54:51
URL: http://johannaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback