Städtanten Sara

Nu har jag städat lite, LITE inför ikväll, min tjejor kommer ju hit. Men jag är inte bra på att städa, och inte när man är en medlem i familejn Ahlqvist. Vet ni varför? Jo, för att vi har ssssssssssååå otroligt mkt saker i vårat hus, det får liksom inte plats. Så då är det svårt att städa undan. Men jaja, folk är väl vana att det inte är pedantiskt i vårat hus.. :P men snart blir det ändring på det, mamma och jag ska måla om vardagsrummet snart.. om ngn  helg eller så och då fan.. då åker saker och ting UT! :D hehe.. Sedan efter det blir det köket o sånt.. så det blir kuwl.

Nu snart ska mamma o jag åka och handla, jag vet inte vad. men ngt i alla fall... och mamma hatar att handla ensam.. :P Sedan måste  jag fiaxa smink, hår o kläder tills ikväll.. =P Alltid lika svårt...

uppdate kommer, säkerligen ikväll. Puss o hej

Kommentarer
Postat av: emma

Ha en rolig kväll sötnöt =)

Postat av: Lina

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2009-04-20 @ 14:53:42
URL: http://lina.eadas.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback