sola o bada

i Pina Colada. Nej, sol och bad blir det, men fan ingen pina colada. Även om jag skulle vilja det så.. Jag måste verkligen tänka på vad jag stoppar i mig där nere. Vill inte sabba allt nu. Alkohol är mer än vad man tror. Men hallå, man kan må gott och ha det härligt utan pommes och sprit liksom. Men jag kommer bara o tänka på när vi var i Dominikanska Republiken.. Det Pina Colada, fyfan va god den var ;D Smaskens.

Härligt att inte ha några läxor, inte heller någon träning! =)

Nu ska jag surfa lite.
På internet altså ;)

KATSHIIIIIING ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

jaaa inga läxor :D vad hette den bloggen där en tjej beskrev hur man kunde göra med sin layout??

2007-10-09 @ 18:38:37
Postat av: Sara

har henne på mina kontakter.

Postat av: emma

Hey, får du dricka för dina morföräldrar då?

2007-10-10 @ 14:17:25
URL: http://weirdowithnoname.blogg.se
Postat av: Arnttilde

NICE AND WONDERFUL SITE

2010-02-18 @ 10:58:15
URL: http://arnttilde.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback